piątek, 5 lipca 2013

Moje wspomnienia wakacyjne


Na blogu trwa obecnie konkurs "Moje najpiekniejsze wspomnienie wakacyjne"  , Wasze wspomnienia za serce chwytają, a niektóre do łez rośmieszają :) Postanowiłam więc i ja się z Wami moimi najpiękniejszymi wspomnieniami podzielić...

Najcieplej wspominam te wakacje, które spędzaliśmy razem całą naszą 5 wspaniałych czyt. ( mama, tata, siostra, brat i ja ) .
Dużo razem zwiedziliśmy, zjeździliśmy, najczęściej nasze wyjazdy były wcześniej skrzętnie planowane przez naszych kochanych rodziców co by nam niespodzianke sprawić. Do dziś pamiętam jak budzeni w nocy zostaliśmy, bo  na istny tour de wybrzeże wyruszyć mieliśmy. Pełni energi, szczęśliwi i z workiem pełnym wrażeń zawsze wracaliśmy. Jestem im wdzięczna za pokazanie nam tak wielu wspaniałych miejsc, choć wiem że czasem trudno bywało, bo by wyjechać pasa zacisnąć musieli i dużo wyrzeczeń ich to kosztowało. Choć są i te wspomnienia wakacyjne, o których mówić nie lubie, bo łzy do oczu się cisną i pytanie DLACZEGO ? na które odpowiedzi nie poznam nigdy.... ale wiem, że Tato patrzy z góry na naszą kochaną rodzinke i jest gdzieś blisko zawsze z Nami, a ja żyje nadzieję że kiedyś się spotkamy :) 


Wspomnienia na zawsze w mym sercu pozostaną, bo chwil spędzonych 
z moją kochaną 5 wspaniałych zapomnieć się nie da <3 

Pamiętajcie, że nie ważne gdzie wakacje spędzacie, najważniejsze by przeżyć je wspólnie i cieszyć się z każdej chwili razem , bo życie bywa różne....

2 komentarze:

  1. oj tak... są i szczęśliwe i smutne...

    ale na szczęście w Naszych sercach - na zawsze! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. dokładnie :) trzeba się cieszyć z tego co jest :)

    OdpowiedzUsuń